Returns & Exchanges
If you are still deciding whether to keep your new shoes, please try them on standing on a carpeted surface to protect the soles and keep the Millionlone tags attached. In case you are not entirely satisfied, please return your order including all accessories, in the original outer packaging.
Returning or exchanging your order is easy. You will have to notify Millionline within 14 days after receiving your order that you wish to return or exchange your purchased item(s). Your order includes a pre-paid return address sticker that you can use if you are living in the Netherlands. For all the orders placed from outside the Netherlands, the pre-paid return address sticker will be provided after sending us an e-mail to customercare@millionline.nl. After notifying us, you have 14 days to send the Millionline order back to us. You will be notified by email once your return has been received and processed.
Ruilen
Millionline biedt eenmalig één gratis online ruiling aan per product per klant. De mogelijkheid tot gratis ruilen beperkt zich tot het ruilen van hetzelfde product in een andere maat of kleur. We verzoeken je customercare@Millionline.nl te mailen onder vermelding van je ordernummer, zodat we kunnen controleren of de vervangende maat of kleur op voorraad is. De ruiling vindt plaats zodra het te ruilen product door Millionline is ontvangen.
Het is ook mogelijk om je artikel te ruilen in een van onze winkels. Onze medewerkers helpen je daar graag verder.
Mocht je een product online willen omruilen voor een ander model of merk, dan gelden de onderstaande retour voorwaarden.
Exchanging
Millionline offers one free online exchange per item per customer. Free exchange is limited to one exchange of the same item in another size or color. Please send an email to customercare@millionline.nl stating your order number, to check if your replacement size or color is in stock. The exchange takes place as soon as Millionline has received the wrong size or color.
Retourneren
Als je de gehele bestelling wilt retourneren, verzoeken wij je om het retour formulier in te vullen of om ons op een andere ondubbelzinnige manier op de hoogte te stellen (bij voorkeur per mail via customercare@Millionline.nl) uiterlijk 14 dagen nadat je de bestelling, of iemand anders in jouw naam (het postbedrijf uitgezonderd) hebt ontvangen. Het streven is om alle bestelde producten tegelijk te versturen naar de klant. Wanneer dit toch niet het geval is geweest, start de 14 dagen periode na ontvangst van het laatste product. Het is niet nodig om de reden van het retourneren op te geven. Nadat je ons op de hoogte hebt gesteld dat je de bestelling gaat retourneren, heb je 14 dagen om de bestelde producten terug te sturen.
Millionline zal binnen 14 dagen het volledig betaalde bedrag terugstorten, mits de geretourneerde producten inmiddels door ons zijn ontvangen. Indien de gehele bestelling terug is gestuurd, zullen ook de standaard verzendkosten vergoed worden die je hebt betaald om de bestelling thuis geleverd te krijgen. De terugbetaling zal op dezelfde wijze plaatsvinden als dat je hebt gebruikt tijdens het bestelproces.
Millionline zal in het geval van het retourneren van de bestelling, slechts de standaard verzendkosten in rekening brengen voor het gebruiken van het voorgedrukte, door ons vooraf betaalde en verzekerde retour-adressticker. Binnen Nederland bedragen deze kosten €6,95 en binnen de andere EU landen worden de standaardtarieven gehanteerd van de lokale postbedrijven. Deze directe kosten zullen in mindering worden gebracht van het terug te betalen bedrag.
Je wordt verzocht rekening te houden met het feit dat de financiële verantwoordelijkheid voor de geretourneerde producten bij jou ligt totdat Millionline de teruggestuurde bestelling heeft ontvangen. Om deze reden raden wij aan om alleen de voorgedrukte, door ons vooraf betaalde en verzekerde retour-adressticker te gebruiken om de bestelling terug te sturen. Ook raden we je aan om het verzendbewijs te bewaren, totdat de teruggestuurde producten door Millionline zijn verwerkt.
Alle geretourneerde producten moeten de Millionline tags nog aangehecht hebben. Houd er rekening mee dat wanneer de geretourneerde producten in waarde zijn verminderd (door andere redenen dan het voorzichtig passen van het product om te bepalen of het past en naar wens is), bijvoorbeeld wanneer het product is gedragen, je aansprakelijk bent voor het verlies in waarde.
Returning
If you wish to cancel and return your order altogether, please fill in the return form or let us know unequivocally in another manner, for instance by sending us an email as explained above within 14 days after you, or a third party designated by you (who is not the shipping company) has received the order. We endeavor to ship all items that you have ordered in one shipment. If this would not be the case, this 14 day period starts after the day that you have received the last item. It is not necessary to inform us about the reason you want to cancel or return your order. After notifying us, you have 14 days to send us the purchased Millionline order back.
Millionline will give you a refund of all amounts paid to Millionline within 14 days after receipt of such notification, provided the item(s) have been received by us. The refund will include the costs for standard shipping if the entire order is returned. Your refund will be issued through the same means of payment used during the purchase.
Millionline may (only) charge the direct costs for returning an order in relation to the pre-paid return possibility. Within the Netherlands these direct costs are € 6,95 and within other EU countries these are the costs that local mail services may charge. Such direct costs will be deducted from your refund. Please remember that the financial responsibility for the returned item(s) is yours until we have received the item(s), so we recommend that you only use our pre-printed return labels and that the return-receipt is kept safe until the return is processed by Millionline.
Returned items should have their tags still attached. Please note that if the returned item has decreased in value, for reasons other than to carefully determine whether the item fits, for instance when the item has been worn, then you are liable for such decrease in value.